dissabte, 6 de juny del 2009

Shisha

El Shisha és un Beagle preciós que vaig conèixer fa ja uns mesos. El primer dia que ens vam veure, tot i fer aquesta cara de sant, feia unes quantes "maldats" que no agradaven gens als seus propietaris.

Ens vam conèixer quan el Shisha tenia 6 mesos. Quan vaig arribar a casa seva, el primer que va fer es començar a mossegar-me els pantalons, la motxilla... Els seus propietaris intentaven corregir-lo sense resultat. A mida que avançava l'entrevista, em van explicar que el Shisha encara es feia les necessitats a casa, i molt poques vegades al carrer. A més, se les menjava.... i no només això, sinó que també pel carrer arreplegava el que s'anava trobant.

A casa havia fet alguna destrossa, a part de no deixar sopar a la seva família (ell també volia el menjar, i feia tots els possibles per aconseguir-ho... per això, els seus propietaris el deixaven tancat en una altra sala mentre sopaven).
Saltava sobre la taula, es posava a pessigar i molestar a algun dels propietaris quan es posaven a mirar la tele als vespres... en resum, que el Shisha estava fet un bon "bitxo".

El que no s'havia jo aquell primer dia és lo bé que anirien les coses, i el canvi tan radical que farien tan el gos com la seva família. Vam començar canviant petites cosetes del dia a dia, millorant moltíssim els passejos (el Shisha tenia vèrtic al passar per un pont amb balles... l'últim dia que el vaig veure, treia el cap com un xafarder entre les barres per veure que hi havia a sota...).
Les necessitats, ja com un gos gran, les fa fora de casa. Els vespres ja no són una guerra, sinó un moment tranquil per estar junts ell i la seva família mirant a la tele. De fet, el Shisha amb poc temps s'ha convertit realment en un gos "exemplar"; tranquil, amb ganes de fer el que els seus amos li demanen. Segurament els seus propietaris ni s'enrecordaven de tot el que em van comentar el primer dia que ens vam veure, fins que llegeixin aquest post.


M'alegro moltíssim que el treball amb el Shisha hagi funcionat tan bé. La dedicació i la constància tenen els seus fruits, i el Shisha els hi ha sabut agrair als seus propietaris la paciència que han tingut amb ell. Espero que tot els hi vagi així de bé, i que no deixin de treballar cosetes amb el Shisha. És un gos per disfrutar-lo.