dimecres, 30 de juliol de 2008

Seminari sobre Estrès Caní i Senyals de Calma

El 26 i 27 de Juliol vaig assistir al Seminari "Conocimiento, comprensión y tratamiento del ESTRÉS canino. LAS SEÑALES DE CALMA", impartit per Nicolás Planterose, i organitzat per BlueNitDogs.

El temari d'aquest seminari va ser molt complert i m'ha ajudat a comprendre millor com tractar l'estrès, un dels problemes més freqüents avui dia en gossos i per contra difícil de detectar amb els "mètodes tradicionals" d'ensinistrament. També es va tractar els efectes nocius del càstig (a càrrec de Jaime Vidal) i es va aprofundir sobre les interessants senyals de calma de Turid Rugaas.

Un 10 als ponents i al contingut del seminari, que ja he tingut la oportunitat de posar en pràctica
.

2 comentaris:

Lo Consueta de Reus ha dit...

Jo estic enganxat a l'Encantador de Gossos, el Cesar Millan que passen per la Quatro. Admiro la feina que feu. Endavant.

Mariona Monrós ha dit...

Bona tarda!

encantada de que hagis visitat el meu blog, i m'alegro que t'intenteressis per la nostra feina. Tot i així et recomano que si t'agraden els gossos, no et quedis només amb l'exemple d'en Cesar Millan. És una manera de començar, però l'educació canina va molt més enllà i els gossos mereixen ser tractats de la millor manera.

Salutacions!