dilluns, 10 de juny del 2013

Últimes notícies

Aquest últim parell de setmanes han sigut tot un repte... a nivell d'organització de temps, i de tolerància a l'estrès. Ara només espero que el meu temps de recuperació no sigui gaire llarg, per que això és un no parar i no m'ho puc permetre!

Vam començar la setmana passada acabant de preparar el meu examen. Per qui no ho sàpiga, fa uns mesos vaig acabar el postgrau d'etologia clínica de petits animals a Madrid. I a partir d'aquí, vaig presentar el meu cas clínic i només em faltava l'examen per aconseguir el certificat de Practitioner in Animal Behavior que reconeix la European School of Veterinary Postgraduate Studies. Així que, en resum, em tocava empollar. 

A més, el dia 31 de Maig vaig realitzar una ponència organitzada per Udols a Barcelona, sobre "Por als petards, tractament i prevenció". La xerrada va ser un èxit, la sala estava plena i molta gent es va quedar sense plaça. Més de 90 assistents per una xerrada que em venia molt de gust de poder fer, sobre com tractar problemes tant freqüents com la fòbia a petards en aquests dies tant senyalats. 




Sortint de Barcelona, vaig agafar vaixell cap a Mallorca. Vaig tenir la sort de ser molt ben rebuda per la Unitat Canina de la Policia Local de Palma, amb qui vaig poder compartir entrenaments i, per casualitat, poder veure'ls en acció en una exhibició al centre de la ciutat. 


Després cap a Animalots, a impartir el seminari "Veterinària per Ensinistradors", que s'està convertint en un "must have" de qualsevol persona que es dediqui als gossos, i en particular als problemes de conducta. Gràcies a la Carmen Ezquerra per la seva acollida, confiança, i esperem tornar molt aviat a Mallorca!

Vam tenir la petita "sorpresa" de ser entrevistats per la televisió de les Illes Balears, IB3. 



De tornada a Barcelona i repassant els apunts, sempre amb l'examen de postgrau al cap, ens preparàvem per a començar el curs de Clicker Trainers Assessment Program CAP3. El dimarts vam anar a recollir la Helen Phillips a l'aeroport, i dimecres començava un curs intensíssim de clicker, on tot el que havia fet fins ara queda com una simple anècdota del que es pot arribar a fer amb aquest instrument de treball. 














Divendres tarda, AVE cap a Madrid. Trobada amb els companys amb qui he compartit un any de caps de setmana molt intensos, parlant de gossos, de gats, discutint, debatent, aprenent. Dissabte,  per fi, vaig poder treure de sobre el tràmit de l'examen, esperem que les bones sensacions es confirmin d'aquí 6 setmanes i el resultat sigui positiu, podent dir que ja seré oficialment veterinària i GPCert in Animal Behavior.



Dissabte mateix, de tornada cap a Barcelona per poder aprofitar el diumenge, l'últim dia de CAP3 amb la fantàstica ponent Helen Phillips. 


Uns dies molt intensos, però amb emocions molt positives. I després d'aquest matí que m'he pres la llibertat d'estar amb la consciència tranquil·la per "no fer res", ens hi tornem a posar: en breu anunciarem els nous cursos i seminaris que tenim preparats a NaturalGos, i divendres preparem el viatge cap a Gotor, a la USDDN Qualifier de DiscDog



A treballar s'ha dit!



1 comentari:

Maribel lopez ha dit...

Madre mía no paras .!! Y siempre con una sonrisa en los labios .cada vez estoy mas contenta de tener el honor De ir a tus clases en Canovas .
Tienes una paciencia infinita conmigo y eso es de mucho agradecer .
Mi perro Rocky y yo ( Maribel ) , vamos a aprender mucho contigo , no me queda ninguna duda .
Un abrazo
Maribel y Rocky